آریاآریا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

آریاعسل من

تولدت مبارک عزیزم

1391/6/17 15:36
نویسنده : مامان
164 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

عسلم فردا  یا به عبارت درست تر امشب نیمه شب تولد توست . تمام لحظاتش رو به یاد دارم هرچند تو نا خواسته با آمدنت روزگار تلخی برام به ارمغان اوردی ولی خوب باعث شدی طرف را خوب بشناسم و بفهمم که کسی که قرار است به نوعی مدافع یا همان دیوار زندگی برای تکیه دادنم باشد از جنس کاغذ یازیافتی هم بی ثبات تر است و به آسونی سر کشیدن یه لیوان اب منو تنها می ذاره .آخه چیزی هم جز این یادش ندادند . یادش دادند با همه تهاجمی برخورد کنه و مخالفاشو حال تو هر زمینه ای به بدترین حالت جسمی  و یا روحی شکنجه بدهد .خانواده ای که او در ان پرورش یافته دچار مریضی حسرت و حقارت و رقابت  بودن و نشانه ای از محبت و انسان دوستی ندیده اند .

به هر حال متاسفم برای خودم که ناچارم تحمل کنم این زندگی رو .ولی تمام تلاشمو می کنم تو مثل او بزرگ نشوی و ریشه های مردانگی و حق شناسی رو در وجودت  می رویانم. مطمئن باش غزیزم.

نمی خوام از احساس نفرتی که نسبت بهش رو دارم رو اینجا بگم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پارساکوچولو (شاهزاده کوچولو)
17 شهریور 91 15:59
سلام عزیزم حدود 20 خط برات نوشتم اما پاک شد احساس پاک مادرانه ات قابل ستودنه و روحیه خوبی داری راستش من اگه بجات بودم میبریدم به نوشتن ادامه بده منم مث تو وقتی خیلی غمگینم مینویسم یا نقاشی میکشم و اینجوری حسم رو به کاغذ منتقل میکنم و آروم میشم ،سرنوشته دیگه درسته خودمونم درش دخیلیم اما کاریش نمیشه کرد و باید باهاش ساخت از خدا میخوام کمکت کنه تا آریا رو همونطور که آرزو داری پرورش بدی اما عزیزم سعی کن کم کم حس نفرتت رو با حس زیبای مادرانه ات پاک کنی تا بتونی اونو به قله موفقیت برسانی
مامان اریا و پریا
17 شهریور 91 16:04
سلام دوست عزیزم وبلاگتونو خوندم خیلی بوی غم میده و من واقعا از این بابت که تو زندگیت ناراحتی از صمیم قلب برات ناراحت شدم امیدوارم بتونی اون تصمیمی رو که برای زندگیت و پسر گلت خوبه بگیری روی ماهشو ببوس
منم ممنونم که صفحه ی غمگینمو خوندین. مرسی از قوت قلبتون.ولی اوظاع روحی من خیلی داغونتر از اونیه که فکر کنم بتونم آرزوهامو درمورد بچم عملی یا به دروازه ی برآورد نزدیک کنم.بازم مرسی

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریاعسل من می باشد